posts.co.il משפחה וקהילה איך לאתר נזילות בעצמכם

איך לאתר נזילות בעצמכם


הודות ל-DeFi והכנסתם של עושי שוק אוטומטיים (AMMs), נולדה דרך חדשה וטובה יותר לגשת לנזילות. עד לאחרונה, הגישה למזומן הייתה כמו מסיבת בריכה אקסקלוסיבית בהמפטונס.

בפלטפורמות AMM

אתה שומר על השליטה על הנכסים שלך על ידי קבלת אסימונים של ספק נזילות (LP) בתמורה לאספקת אסימונים כגון ETH למאגר נזילות של מטבעות קריפטוגרפיים המנוהלים על ידי קוד, לא על ידי פעולה אנושית. אסימוני ספקי נזילות הם הוכחה לכך שאתה הבעלים של חלק ממאגר הנזילות אליו אתה מחזיק את נכסי הקריפטו שלך. אסימוני LP מייצגים נתח במאגר של ספקי נזילות קריפטו וספק נזילות הקריפטו שומר על שליטה מלאה על האסימון.

אסימוני LP משמשים כדי לעקוב אחר מכסת המאגר שבבעלות הספק. בעלי מטבעות קריפטו יקבלו אסימוני LP כאשר הם תורמים מספר שווה של אסימונים למאגר.

לדוגמה, אם תספק נזילות ל-Uniswap או מלווה כספים ל-Compound, תקבל אסימונים המייצגים את חלקך במאגר. אתה יכול להפקיד את האסימונים האלה במאגר אחר ולהרוויח.

העמלות המופקות מעסקאות עוברות ישירות למאגר הנזילות

כך שאסימוני ERC-20 מבוססי Ethereum יתייקרו ביחס לצמיחה של מאגר הנזילות. אם אתה מחזיק את האסימונים שלך, המספקים נזילות לפלטפורמות הללו, אתה מקבל אחוז מעמלת העסקה כתמורה. ב-DEX, חוזים חכמים מחשבים את המחיר של נכס על ידי חלוקת המספר הכולל של האסימונים במאגר הנזילות זה בזה.

מאגר נזילות

הוא מאגר של אסימונים הכלול בחוזה חכם, תוכנית ביצוע אוטומטית המבוססת על הסכם בין קונים למוכרים. ב-Uniswap, אסימוני LP נקראים אסימוני פול או אסימוני נזילות. משתמשים הנקראים ספקי נזילות (LPs) מוסיפים שני אסימונים בעלי ערך שווה למאגר כדי ליצור את השוק.

ספקי נזילות יכולים להשתמש בארנק המבוסס על Ethereum שלהם

כדי לשלוח אסימונים למאגר נזילות, שבו מצטברים כספים של המשקיעים כדי לספק נזילות ב-DEX. ספקי נזילות הם משקיעים שממקמים את אסימוני המטבעות הקריפטו שלהם ב-DEX כדי להרוויח עמלות עסקה, המכונה לעתים קרובות כריית נזילות או יצירת שוק. כריית נזילות היא תהליך שבו מחזיקי מטבעות קריפטוגרפיים מספקים משאבים לבורסה מבוזרת בתמורה לתגמול.

כריית מזומנים

היא פשוט שיטת הכנסה פסיבית המסייעת לבעלי מטבעות קריפטוגרפיים להרוויח רווחים על ידי מינוף הנכסים הקיימים שלהם במקום להשאירם פעילים באחסון קר. כריית נזילות היא תהליך של הפקדה או השאלת אסימונים של נכסים מסוימים על מנת לספק נזילות למאגר קרנות המוצרים ובהמשך לייצר הכנסה. כורה נזילות עשוי לקבל תגמולים המיוצגים על ידי האסימון של הפרויקט עצמו, ולפעמים אפילו זכויות הממשל שהוא מייצג. בדרך כלל, כריית נזילות מתרחשת כאשר משתמשים בפרוטוקול DeFi נתון מקבלים פיצוי בצורה של אסימוני פרוטוקול מקוריים עבור שיתוף פעולה עם הפרוטוקול.

בתמורה למתן נזילות לפרוטוקול

LPs מקבלים עמלות מעסקאות המתרחשות במאגר שלהם. לקבוצות יש תמריץ חזק לתגמל את אלה שמספקים נזילות על ידי חלוקת עמלות מסחר לאחר מכן כפרס על תרומותיהם הקודמות. משתמשים המספקים נזילות לבריכות Bancor יכולים להישאר על האסימונים שלהם במשך זמן רב, ולקבל עמלות החלפה ותגמולי כריית נזילות ללא חשש מהפסדים זמניים.

AMMs מציעים החלפת אסימון המאפשרת לך להחליף אסימון אחד באחר בתוך מאגר נזילות ספציפי

במילים פשוטות, שירותים אלו, הידועים כמאגרי נזילות, חייבים להיות בעלי מספר רב של אסימונים זמינים למסחר על מנת למנוע תנודות מחירים גדולות. לעתים קרובות באמצעות משאבים משלהם, MMs מספקים נזילות קבועה לבורסה שלהם. לפעמים אין מספיק נזילות בבורסה מסורתית כדי למלא הוראת קנייה.

הבעיה שנוצרה עקב היכולת להסיר נזילות בכל עת הייתה שלא כל האסימונים רשומים בשווקים אחרים

ולכן הקונים תקועים בבורסה ואין דרך למכור אותם. במקרה זה, האסימון אינו יכול לשמש למטרות אחרות, מה שאומר שיש פחות נזילות במערכת. נזילות מתייחסת לקלות שבה ניתן להחליף אסימון אחד באחר.
למידע מורחב אודות איך לאתר נזילות בעצמכם וחברה לאיתור רטיבות ונזילות באפשרותך להעיף מבט ב- no-leak.co.il

הנזילות ננעלת על ידי ויתור על הבעלות על אסימוני LP תוך פרק זמן קצר באמצעות חוזים חכמים

אסימוני LP עוזרים לפתור את בעיית הנזילות המוגבלת במטבעות קריפטוגרפיים על ידי פתיחת צורה של הימור עקיף שבו אתה יכול להוכיח שאתה הבעלים של האסימונים, במקום להעמיד את האסימונים עצמם. צורת הבטחונות העקיפים המותרת על ידי אסימוני LP יכולה לעזור לפתור את בעיית מאגרי הנזילות הקריפטו.

אסימון ERC-20 מבוסס Ethereum מוכיח שאתה הבעלים של חלק ממאגר נזילות

שבו אתה יכול להשתמש כדי להסיר אסימוני קריפטו ממאגר הנזילות בכל עת. למעשה, ניתן להרוויח את אסימוני ה-LP שלך באמצעות התגמולים שמסופקים על ידי ה-DEX כדרך לתגמל אותך על פתרון בעיות נזילות. אסימוני BIFI אלו מחולקים לאחר מכן לבעלי אסימוני BIFI, אשר מפקידים את ה-BIFI שלהם באחסון BIFI Maxi.

אסימוני ספקי נזילות גם פותחים רמות חדשות של מסחר באסימונים וגישה למערכת האקולוגית של DeFi

מה שמעודד צמיחה בצורה של השפעות רשת משמעותיות. הפצה רחבה והוגנת יותר יחד עם חסמי כניסה נמוכים יותר אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של כריית נזילות הוא שלגם למשקיעים קמעונאיים קטנים וגם למשקיעים מוסדיים יש סיכוי שווה להחזיק אסימונים הגלומים בפרוטוקול מסוים. שוק המטבעות הקריפטוגרפיים העולמי מסתמך על בורסות מטבעות קריפטוגרפיים כדי לספק נזילות.

Uniswap

הוא פרוטוקול מבוסס Ethereum המשתמש בחוזים חכמים לאחסון נכסי קריפטו במאגרי נזילות, המאפשר למשקיעים לסחור במטבעות קריפטוגרפיים ישירות מארנק ה-Ethereum שלהם. כאשר הערך של אסימון הונאה החדש שהוטבע שלהם עולה, מפתח ההונאה מחלץ את כל כמות המטבעות הקריפטו התקפים ממאגר המזומנים. אתה יכול להצטרף לבריכות שבהן שני האסימונים בדרך כלל נעים באותו כיוון במקביל, או לבריכות stablecoin כאחד משני האסימונים.

Related Posts

דילוג לתוכן