posts.co.il עסקים ותעשייה איתור רטיבות בתקרה

איתור רטיבות בתקרה


לשם כך נדרש מגוון רחב של תוכנות לניתוח תמונות, המאפשרות למשתמש לחלץ את ערכי הטמפרטורה השמורים בתמונה ממחשב ההפעלה PC או Windows.

ספקי המערכת מספקים תחנות עבודה IR בזמן אמת למדידת שינויי טמפרטורה דינמיים במפעלים ובתהליכים

מדי לחות הם כלי חשוב המשמש בתעשיות רבות לקביעת תכולת הלחות של החומרים. אנשי מקצוע בתחום הפרקטים משתמשים במדי לחות כדי לבדוק את תכולת הלחות של רצפות העץ לפני התקנת רצפות חדשות.

בענף העץ

כמו יצרני רהיטים, משתמשים במדי לחות עץ בכדי להבטיח את איכות המוצר. שכבות רצפה משתמשות במד לחות כדי לקבוע את התנאים האידיאליים להנחת רצפות, לוחות בטון ותתי רצפות. פקחי בתים ובניינים מסתמכים על מדי לחות כדי לאתר בעיות פוטנציאליות ומבנים פגומים עקב הצטברות לחות.

במזג אוויר קר

אדי מים מתעבים מהאוויר ונשארים לכודים בבידוד. הקונסטרוקציה הנכונה אמורה למנוע לחות לחות לקירות. חדירת הלחות לקירות הצדדיים ובידוד הגג יכול לנבוע מדליפות בגג או מפגמים מבניים אחרים בקירות הצדדיים המאפשרים מים, כגון התכת שלג או קרח להיכנס למבנה.

צניחת תקרות ותקרות גבס או גבס עשויות להצביע על נזילות מים בינוניות

תקרות נפולות יכולות להתפתח עם הזמן ולפרוץ לחדרכם ולגרום נזק נוסף. אם אתה רואה ריכוז גבוה של לחות בצינור, לחות מצינורות דולפים יכולה להיכנס לקיר, גם אם החומר סביב הצינור מכיל מעט או ללא לחות.
למידע מורחב אודות איתור רטיבות בתקרה ומאתר נזילות מקצועי עליך לבדוק כאן: hydrocheck.co.il

נזילות מים וחדירת לחות עלולים לגרום נזק חמור לבית או לבניין ויכולים להיות קשים לגילוי עד שיהיה מאוחר מדי

בנסיבות הנכונות, באמצעות מצלמת הדמיה תרמית ניתן למצוא בעיות נסתרות של מים ולחות מבלי לפנות לבדיקות הרסניות. אחת הדרכים לאתר נזילות מים קשות מהתקרה היא לעורר סופת גשם.

ריח לח

מעופש, צמיחת עובש גלויה, כתמי לחות בתקרה או בקירות, או עלייה בחשבון המים עשויים להצביע על נזילה ברכוש שלך. ישנם מקורות רבים לרטיבות בנייה, כולל לחות בעונה, עיבוי מצינורות דולפים, גשם ושלג ונשימה של אנשים ובעלי חיים. לחות נמוכה טובה לדליפות, אך עיבוי כבד עלול לגרום לבעיות חמורות.
למידע מורחב אודות חברה לאיתור נזילות ואיתור רטיבות בתקרה יש לבדוק ב- mghs.co.il

פקחים בשטחים משותפים משתמשים במדי לחות עשויים מתכת

קירות גבס, קיר גבס, תקרות, לוחות עץ וכל מה שיש להם. אם קריאת הלחות היא 20% ומעלה מהסביבה, אני יודע שיש בעיה דליפה או עיבוי בשלב זה. אני כל הזמן מתרוצץ בבית עם פנס בעל עוצמה גבוהה כדי לראות מה נראה כמו נקודת לחות, ושולף את מד הלחות כדי לראות אם הוא פעיל.

פקחים מאומנים להשתמש במצלמות IR כדי לקרוא את המידע ולזהות אזורים חשודים שאינם נראים בעין בלתי מזוינת. ברגע שנמצא אזור חשוד, הוא מתועד במצלמת ה- IR.

התוצאות מאומתות באמצעות יומני נתונים אלקטרוניים מגלאי הלחות

ובמקרים מסוימים, דגימות ליבה מקירות הגג. זה נותן ביטחון נוסף שהתוצאות של מצלמת ה- IR מקובלות. המפקח משתמש ביומן הנתונים התרמי של הציוד כדי לקבוע כיצד המפקח העריך את האזור הפגוע.

היתרון הראשון

הוא שהנתונים מדויקים יותר וניתן להשיג אותם ממפעילים מנוסים עם הציוד המתאים. החיסרון הסופי הוא שהתוצאות איכותיות יותר מכמותית ותלויות בניסיון של המפעיל. לסיכום, כל מומחי הגג מסכימים כי השיטה האמינה ביותר לזיהוי לחות במערכת הגג היא סקר האינפרא אדום של USAE. ניתן להתגבר על חסרונותיה של שיטה זו אם המפעיל המיומן מאפשר תוצאות מדויקות עבור 100% משטח הגג.

סריקות אינפרא אדום הן שיטת הזיהוי האחרונה לזיהוי הטמפרטורה של גג הגלישה. בידוד רטוב משנה את יכולתה של מערכת הגג לאגור את האנרגיה התרמית הרציפה, ובכך להפחית את הטמפרטורה על פני הגג.

בתנאים הנכונים ניתן לזהות לחות בקירות הפנימיים באמצעות מצלמת הדמיה תרמית. יכולת החום של בידוד גגות ספוג לחות היא יותר מבידוד יבש. כתוצאה, נראה כי משטח הגג ספוג הלחות עובד טוב יותר עם סריקת אינפרא אדום.

מאז 1975 הותקנו חיישני אזהרה ונזילת מים ב 23,000 מקומות. חיישנים המיועדים לאיתור נזילות מים באזורים נועדו לציין כמות קטנה של נזילות המצטברת עד לנקודה בה הם דולפים בקצה שטח האריח.

אם נזקי מים אינם נראים לעין או ניכרים לעין

עלולה להיות נזילת מים או שיטפון, ומדידת תכולת מים בחומרי הבניין יכולה לעזור לקבוע אם תכולת הלחות אחידה בכל הבניין, האם לחות היא המקור הברור מנזקי המים, או אם דליפות חלונות לסירוגין נגרמות על ידי לחות עודפת (GW). עקוב אחר נהלי דגימת הלחות המשמשים את צוות תוכנית IAQ כדי לקבוע אילו חומרים יש להסיר. חשיפה מורחבת ללחות יחסית גבוהה מספיקה בכדי לאפשר צמיחה מיקרוביאלית בחומרים נקבוביים.

סוגים אלה של מדי לחות משמשים לבטון

קיר גבס, אריחי תקרה, משטחים צבועים ועוד. אם אתם מחפשים מד לחות שבאמצעותו תוכלו למצוא נזילות בחומרי בידוד או לבנים, דאגו לחפש מד מחט עם סולם התייחסות. רוב מדי הלחות של המחט משתמשים בקנה מידה מכויל לעץ, אך אין זה אומר שלא ניתן להשתמש בהם למדידת לחות בחומרי מצע אחרים.

בנוסף, מדי לחות מחטים יכולים להיות שימושיים, אך הצורך שלהם במשטח מוצק ושטוח גדול ועובי מספיק הופך אותם לאידיאליים פחות למציאת נזילות באזורים קשים להשגה של חומרים רכים כמו בידוד או על משטחים מעוקלים או לא אחידים.

מומחים לנזקי מים יכולים להשתמש בציוד תעשייתי כגון מד לחות

מסירי לחות ומאווררי פליטה בכדי לטפל בחששות אלו. ניתן להשתמש בהם גם לקביעת המקור המדויק, הסוג וההשלכות האפשריות של נזילות תקרה ביד. קביעת היקף המצב והתחשבות בתופעות הלוואי האפשריות, ובמיוחד האפשרות לצמיחת עובש, עשויות להיות מכריעות.

Related Posts

דרופשיפינג ספקיםדרופשיפינג ספקים

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים את עצמם יזמים מתחילים היא: "מה הם ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר למסחר אלקטרוני?" כתוצאה מסקר שנערך לאחרונה בקרב אנשים שהקימו חברה בארה"ב עם DropsHipping, עלתה

דילוג לתוכן