posts.co.il Uncategorized מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים בהתאמה אישית


התאמה של מדרסים באופן אישי ומותאם מאפשרת הפקת יתרונות בעלי משמעות. ממה מתחילים ואיך מתאימים? כל הטיפים, כאן לפניכם

סוג המדרסים והתאמתם

ישנם 4 סוגי מדרסים: רפידות, מדרסים ביו-מכניים, מדרסים רכים וכאלה קשיחים. לצורך הפקת יתרונות משמעותיים מהמדרסים צריך בראש ובראשונה להתאימם למצבכם האישי. 

כך למשל, רפידות מיועדות למניעת מרווח מיותר בין כף הרגל לנעל אלה הביו-מכניים מיועדים לסובלים ממבנה כף רגל מעוות.

את המדרסים הקשיחים והרכים מייצרים בהתאמה אישית לפי הפרמטרים הבאים:

-מצבה של כף הרגל

-סגנון הספורט המתבצע

-סוגי הכאב ועוצמת הכאב ממנו סובל המטופל

מדרסים- למה?

מרבית האנשים הרוכשים מדרסים, רוכשים אותם בעקבות בעיות רפואיות כגון בעיות בכף הרגל, בקרסול ובעקב המובילות לכאבים בכף הרגל, קשיים בביצוע פעילויות ספורטיביות שונות כהליכה, ריצה ועוד

נהוג לחשוב כי בעיות אלה הן נחלת המבוגרים בלבד, אך לא, הן פוגשות אף צעירים ולכן השימוש במדרסים לא מוגבל לגיל ספציפי

מדרסים בהתאמה אישית משתלבים טוב יותר בנעל, שומרים על איזון הקרסול טרם או לאחר הליך ניתוחי, מגביר את יעילותה של הפעילות הגופנית ואף מקטין משמעותית את הצורך בשימוש בתרופות לשיכוך כאבים שונות.

לא רק למבוגרים

כפי שנאמר לעיל, המדרסים אינם נחלתם הבלעדית של עולם המבוגרים. גם ילדים, המתקשים בתנועה הולמת גיל, או בעלי רגליים עקומות ונוטות לצדדים- יכולים למצוא מזור לבעייתם באמצעות שימוש במדרסים המותאמים לאנטומית כף הרגל של ילדים.

מדרסים שכאלו, אין להשיגם בכל מקום סטנדרטי המציע מדרסים למכירה, אלא רק במקומות המציגים מומחיות בהתאמת מדרסים באופן ממוחשב, לכל ילד, באופן אישי, בהתאם למצבו וכף רגלו.

השימוש במדרסים אצל ילדים הזקוקים לך, בגיל הילדות, הינו חשוב ביותר. ישנם ילדים הנולדים עם בעיה מסוימת בכף הרגל, חשוב להיות ערניים לכך ולטפל בהקדם האפשרי שכן דחייה, או טיפול שאינו הולם עלולים לגרום להשלכות שליליות רבות כמו: התפתחות שאינה תקינה, תפקוד שגוי, בעיות גפיים, בעיות עמודה שידרה, הליכה, ריצה ועוד'. המשותף לכל השלכות אלה הוא אי מתן סיכוי להשתלבות בחברה, ומכאן לשלל בעיות, לא רק רפואיות, אלא גם רגשיות הקשורות במידת הביטחון והדימוי העצמי של הילד.

לסיכום, מדרסים בהתאמה אישית מהווים מתנה של ממש, הן למבוגרים והן לילדים הסובלים מבעיות בכף הרגל. השימוש בהם, מאפשר יכולת תפקוד תקינה במגוון תחומי החיים השכיחים בכלל הגילאים ומכאן להקטנת הסיכוי לפגיעה רגשית כתוצאה מתפקוד לקוי. 

צילום:freepik

Related Posts

סוכן 7xlסוכן 7xl

Agent 7xl היא מערכת בינה מלאכותית מתקדמת, תוכננה ופותחה עם טכנולוגיה חדשנית, שנועדה לחולל מהפכה בעולם המערכות האוטונומיות. פוסט זה צולל עמוק לתוך ההבנה של Agent 7xl, תחילתו, הפונקציונליות ומדוע

במה שונה שליחות משפטית משאר סוגי המשלוחים בישראלבמה שונה שליחות משפטית משאר סוגי המשלוחים בישראל

בסקירה מרתקת זו אנו מתעמקים בעולם הסבוך של המסירה המשפטית בישראל, תוך השוואה לסוגי משלוחים אחרים בארץ. אנו חוקרים את ההיבטים, התהליכים והאתגרים הייחודיים של מסירה משפטית, ומשמשים כמדריך מאיר

דילוג לתוכן