posts.co.il פיננסים מטבעות קריפטו חדשות

מטבעות קריפטו חדשות


אחת הדוגמאות הפופולאריות ביותר לפיאט דיגיטלי היא קשירה, מטבע קריפטוגרפי שערכו מתואם עם הדולר האמריקני. קשירה היא מערכת המאפשרת לך לקבל מטבע דמוי מזומן בשווי 1 דולר בקריפטו תמורת כלום. מור, "פיאט הדיגיטלית" מייצגת את פיאט, מטבע מגובה ממשלתי בבלוקצ'יין.
למידע נוסף בתחום של מטבעות קריפטו חדשות וביג שוט באפשרותך לבדוק כאן: bigshotnews.net

Tether היה אחד הראשונים בקבוצה פופולארית של מה שמכונה stablecoins

מטבעות קריפטוגרפיים שמטרתם למקם את שווי השוק שלהם במטבע או נקודת ייחוס חיצונית אחרת כדי להפחית את התנודתיות. בניגוד לפיאט הדיגיטלי, קשירה היא מטבע קריפטוגרפי שערכו מוצמד לדולר אמריקאי, דבר שיכול להיות שימושי אם ברצונך להעביר את הנכסים שלך לבורסות מטבעות. בעוד שרוב המטבעות הדיגיטליים, במיוחד גדולים כמו ביטקוין, חווים תקופות תכופות של תנודתיות דרמטית, T-Tether ומטבעות יציבים אחרים מנסים להחליק את תנודות המחירים בהזמנות למשוך משתמשים זהירים יותר.

בכל פעם שאתה מבצע עסקאות

אתה משלם דמי דלק במטבע ETH לרשת מחשבים שמעבדת את העסקה. המערכת מאפשרת למשתמשים לבצע העברות בזמן בין מטבעות קריפטוגרפיים אחרים לדולרים אמריקניים, אשר מומרים למטבעות רגילים. בנוסף, מפתחים יכולים לבנות גם אתרים ושירותי אינטרנט אחרים, מדיה חברתית ויישומי מסנג'ר באמצעות מחשבי אינטרנט וחסימות.

להלן רשימה מעודכנת של מטבעות קריפטוגרפיים המבוססים על נפח דולר ונתונים אחרים של חילופי צד שלישי

בהם אנשים קונים ומוכרים מטבעות קריפטוגרפיים שונים. Bitcoin (BTC) הוא אחד המטבעות הקריפטוגרפיים הנפוצים ביותר ברשת הבלוקצ'יין. אחרים כמו Ethereum נקראים על שם רשת הבלוקצ'יין אך יש להם שם אחר מכיוון שהם קשורים לקריפטוגרפיה המקומית, במקרה של Ethereum.

עם התחשבות זו

הנה המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים לפי שווי שוק מ- 8 במאי והסיפורים שמאחורי כל אחד מהם. בשל העובדה שמטבעות קריפטוגרפיים הם הרבה יותר מסוכנים מנכסים אחרים, חלו הערכות ופיחות עצומים של כמה מטבעות קריפטוגרפיים. מטבעות קריפטוגרפיים חדשים כמו Safemoon ו- Chia צצים מדי יום, ולכן נעדכן באופן קבוע את רשימת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים.

שווי השוק הנוכחי של מטבעות קריפטוגרפיים

הוא 237 מיליארד דולר, מתוכם ביטקוין ואת'רום מהווים שני שלישים. לביטקוין שווי השוק הגדול ביותר, הערך הגבוה ביותר למטבע ורשת המשתמשים הגדולה ביותר. Ethereum, אשר פותחה בשנת 2015 על ידי הטכנוקרט הרוסי ויטאליק בוטרין, מחזיקה כיום בשווי שוק של 40.6 מיליארד דולר.

ביטקוין ממשיך להוביל את תחום מטבעות הקריפטו מבחינת שווי שוק

בסיס משתמשים ופופולריות. הביטקוין לא היה רק מגמת טרנדים שפנתה את מקומה לגל מטבעות קריפטוגרפיים שנבנו ברשת עמית לעמית מבוזרת, אלא הוא הפך לסטנדרט למטבעות קריפטוגרפיים, כשהוא קורא לצבא הולך וגדל של עוקבים ומשתנים. אנו נעמוד על שווי השוק במדריך זה לספקי הקריפטוגרפים המובילים.

מטבע בינאנס (BNB) הוצג באמצע 2017 ב- Binance

בורסה מבוזרת (DEX). Binancecoin משמש לתשלום דמי עסקה לבורסת המטבעות הבינארית, בורסת המטבעות המרכזית הגדולה בעולם לפי נפח ולסחר עבור סחורות ושירותים עם מטבעות קריפטוגרפיים אחרים. במהלך הנפקת המטבע הראשונית שלה (ICO) מכרה בינאנס 100 מיליון מטבעות תמורת 0.15 מטבעות לציבור.

Exchange Binance Decentralized Exchange (DEX)

היא בורסת הקריפטוגרפים הגדולה בעולם, ומציעה למשתמשים תמריצים לסחור במטבע בינאנס (BNB) כדי להבטיח את אריכות החיים והצמיחה ארוכת הטווח שלה. אתה יכול לקנות ולמכור אלפי קרנות הצפנה שונות ב- DEX ומשתמשים מקבלים הנחה אם הם משלמים עמלה עבור BNB. Coinbase היא בחירה טובה אם אתם מחפשים פלטפורמת קריפטוגרפיה שתומכת במספר מטבעות שונים.

אתה יכול לקנות לא רק ביטקוין, Ethereum ו- Litecoin, אלא גם מטבעות אלט כמו Chainlink, Dash, EOS ו- Tezos. מטבעות קריפטוגרפיים חדשים להשקעה בהבטחה להתעשר. ההשקעה במטבעות קריפטוגרפיים חדשים נמצאת במגמת עלייה ויכולה להיות הזדמנות השקעה טובה.

SteakBank

היא פלטפורמת נזילות המתבססת על Binance Smart Chain, בה תוכלו למצוא מקורות הכנסה שונים. הקופה כוללת רכישה, אימות והכנת אסימונים נוזליים. כאסימון קריפטוגרפי חדש שעובד על רשת הבינאנס החכמה, זהו האסימון הראשון שמאפשר לסוחרי מטבעות ומשקיעים, למיעוטם אין גישה למחשבים, לרכוש מטבעות קריפטוגרפיים.

בניית יישומים מבוזרים ותרומת דמי משתמש יעזרו לקריפטו-מניאקים ומיעוטים כאחד. אסימון X חדש של קריפטו המופעל ברשת Binance Smart Chain הוא חוזה חלק ויוצר החזר המאפשר לרכוש אסימונים ולהנפיקם ל- Dapps.

בחודש אפריל

Dogecoin, מטבע קריפטוגרפי בהשראת מם אינטרנט שמציע כלב שיבא אינו, זינק לשיא של 74 סנט בכל הזמנים. מטבע הקריפטוגרפיה של מחשבי האינטרנט הושק ביום שני בשווי שוק של 3.58 מיליארד דולר ונסחר ב -2.89 דולר, על פי CoinMarketCap. ביום שני, המחיר עלה ל -9.0 מיליארד דולר במחיר של 7.31 דולר, אך צנח בצורה חדה תוך מספר דקות והגיע לשפל של 1.8 מיליארד דולר ואז עלה שוב לסביבות 14.6 מיליארד דולר. קרא קרא על סיפורי ההצלחה האלה ושמע מחברים וסוחרים חדשים שלא רוצים להחמיץ, אומרת ליסה קרמר, פרופסור למימון באוניברסיטת טורונטו, החוקרת התנהגות משקיעים.

השוק עמד במוניטין ההפכפך שלו והתפוצץ לאחר שמנכ"ל טסלה

אילון מאסק, שעודדותו דלקה את עליית המטבע הקריפטוגרפי Dogecoin, בהשראת מם אינטרנט של כלב שיבא אינו, צייץ כי טסלה כבר לא תקבל ביטקוין. תשלומים בשל חשש מההשפעה הסביבתית של כרייה.

דילוג לתוכן