posts.co.il Uncategorized שחיקת סחוס – התסמינים והטיפול

שחיקת סחוס – התסמינים והטיפול


האם אתם יודעים כי כל בן אדם שלישי מעל גיל 45 יסבול משחיקה של הסחוס? הנתון הזה הוא נתון מדהים שמוכיח עד כמה הבעיה הזאת היא בעיה שכיחה. אם בעבר היה נדמה כי שחיקת סחוס זוהי בעיה נדירה מאוד. כיום אנו מבינים כי היא יכולה לפקוד כל בן אדם שקרוב אלינו, ואולי אפילו גם אותנו. אז מה עושים כאשר מזהים שחיקה של הסחוס ואיך נכון להתמודד עם המצב? אנו נביא לכם כאן את כל האינפורמציה שחובה עליכם לדעת.

התסמין העיקרי: כאב חזק

אתם לא צריכים להיות מומחים לאורתופדיה על מנת להבין כי ישנה בעיה עם הברך. ברגע שמרגישים בכאב עז מתחילים לבחון את הסיבות שבגינן הוא מופיע. שחיקת סחוס מגיעה עם כאבים חזקים מאוד, כאלה שאף אחד לא יכול לפספס אותם. כמובן שעל מנת לקבל את החותמת הסופית ישנו צורך להתייעץ עם איש מקצוע מיומן. אך בהחלט תהיה לכם אפשרות לזהות בעצמכם את הבעיה.

תסמין נוסף: קושי בתנועה

עוד תסמין שתוכלו לשים אליו לב הוא קושי בתנועה של הברך. ברגע שתתקשו להזיז את הברך כמו שהייתם רגילים זה אמור להדליק לכם נורה אדומה. הרי תמיד ישנה סיבה שבגללה תתקשו מאוד להזיז את הרגע. על מנת שתוכלו להזיז את הברך כמו פעם יהיה עליכם לטפל בבעיה. אם תתעלמו ממנה תמצאו את עצמכם רק מחמירים את המצב.

איך מטפלים בשחיקת סחוס?

האמת היא שקיימות כל מיני שיטות להתמודד עם שחיקה של הסחוס. יש כאלה שישר חושבים על האפשרות של הניתוח כדי למנוע מצב של חוסר נוחות. אך כמובן שיש עוד שיטות אחרות שיכולות להביא איתן שיפור משמעותי בכאבים ובהרגשה הכללית. אחד מהטיפולים היעילים ביותר שיכולים לסייע לכם להתמודד עם המצב הוא טיפול בטכנולוגיית PAIN FREE. טיפול חדשני מאוד שיאפשר לכם לשקם את האזור הפגוע ללא התערבות כירורגית.

מתי צריך לעשות ניתוח?

בהקשר של שחיקת סחוס, הניתוח אמור להיות האפשרות היחידה בסל האפשרויות. אנו מציעים לכם לנסות לבחון כל מיני אפשרויות אחרות עוד לפני שתבחרו באפשרות הזאת. הניתוח יכול בהחלט לסייע מאוד לשפר את המצב, אך עדיין הוא יהיה מוגבל ביכולות שלו. אף אחד לא ירצה לעבור ניתוח בחפץ לב, כי בכל זאת מדובר על הליך לא קל. רק בלית ברירה מוטב לכם לעבור ניתוח שינסה לשפר את המצב שבו אתם נמצאים.

צילום:freepik

Related Posts

רכב חשמלי לילדיםרכב חשמלי לילדים

למידע מורחב בנושא של רכב חשמלי לילדים נא לבדוק כאן: motokid.co.il פוסט זה בבלוג בוחן את הפופולריות הגוברת והיתרונות של מכוניות חשמליות לילדים, לצד מבט מעמיק על תכונות הבטיחות והעלות-תועלת

דילוג לתוכן