posts.co.il משפחה וקהילה תשלום מזונות במשמורת משותפת

תשלום מזונות במשמורת משותפת


אחת השאלות החוזרות ונשנות שרבים מעלים היא האם המזונות עדיין משולמים כאשר שני ההורים חולקים משמורת משותפת. במצבים מסוימים, אתה עשוי לתהות האם אתה זקוק למשמורת משותפת או שמא הורה אחד בשבילך וההורה השני עבור הילד. זה הופיע לראשונה בקבוצת דיני המשפחה באלבמה, "משלמים לילד מתחת לאדמה במשמורת משותפת ומשותפת." במצב זה מזונות הילדים משולמים בשם הורה אחד, אך לא בשמו של הורה אחר, גם אם שניהם חולקים משמורת.

אז איך הורים יכולים כעת להתמודד עם הסדרי משמורת ותחזוקה משותפים? כאשר בית משפט קובע חובת מזונות של ילד

הוא מתייחס בדרך כלל להסכם המשמורת המשותף באותה צורה. צו משמורת, שלעתים קרובות מלווה בצו קיום, אינו מצריך תחזוקה. כל מדינה פועלת על פי מודל אחר בחישוב חובות התחזוקה, וקיימים כללים שונים לתשלום צו האחזקה, אשר לרוב קשור להחלטת המשמורת ולגובה המשמורת.
בכדי לראות פרטים נוספים בנושא של מזונות במשמורת משותפת ניתן לבקר באתר adv-office.co.il

חישובי משמורת ותחזוקה משותפים מתבצעים כאשר שני הצדדים חולקים את הזמן באופן שווה עם הילד או הילדים

אם שני ההורים חולקים משמורת, מה שאומר שילד מבלה 50% מזמנו עם כל אחד מההורים, המשמורת ממלאת פחות תפקיד בחישוב, אך ייתכן שהורה אחד יצטרך לשלם מזונות להורה השני. עם זאת, אם המשמורת המשותפת אינה משותפת באמצע, ההורה שילדו מבלה 50% + מזמנו חייב לשלם מזונות ילדים, ללא קשר למשך הזמן המושקע עם הילד.

אם אתה נדרש לשלם מזונות ילדים תחת חלק של 50/50 משמורת

זכור כי אין חובה חוקית לשלם אותה. עם זאת, במצבים שבהם משמורת משותפת משותפת עם האקסית, יתכן שתתבקשו לעשות זאת באמצע תהליך הפרידה, למשל אם אתם חולקים איתו את המשמורת על ילדכם. חשוב לדבר עם עורך דין לענייני משפחה בעל ניסיון בתחום זה, במיוחד אם יש לו ניסיון בתשלום משמורת וחישובי אחזקה במסגרת משמורת ואחזקה משותפת.

שיתוף חופשת הורים נועד להבטיח כי משמורת משותפת בצפון קרוליינה אינה משמעותה בהכרח 50/50 או משמורת שווה

התחל במשא ומתן למשמורת על ידי חלוקת חופשת הורים ומשמורת באופן שווה, ואז משא ומתן כיצד תתמודד עם ההורה השני של הילד. אם עליכם להסתפק בנתח משמורת של 50/50 ולא בטיפול שוויוני של הורים, שוחחו עם עורך דין שיפקוח על תחשיבי התחזוקה והתחזוקה של המדינה להורים וילדים. אולסון אומר כי הורים יכולים להתאמץ מלשלם את צרכי ילדיהם על ידי עמידה בחישובי תחזוקת המדינה – המוצעים – והוצאות של 30,000 דולר ומעלה אצל עורך דין לגירושין העוסק בילדים ובהסדרי התחזוקה.

בענייני אחזקת ילדים

חשוב להבין היטב כיצד המשמורת, כולל משמורת משותפת, יכולה להשפיע על התוצאה. לכן חשוב שההורים יבינו כיצד משפיעים הסדרי המשמורת המשותפת על גובה התמיכה שהם מקבלים ועל התשלום עליו הם אחראים. לכן ייתכן שההורים יצטרכו להמשיך לטפל בילד – במסגרת הסדר משמורת משותף.

אם הורה שאינו מטפל צריך לשלם דמי מזונות מנישואין קודמים – דבר שכיח יותר – בית המשפט יכול להתחשב בחובה זו.

כמו כן

ניתן לתאם תחזוקה על ידי אחד ההורים אם שני ההורים חולקים משמורת משותפת – ואם הם חולקים את הילד – ואחראים לגידול הילד. אם ההורים חולקים משמורת 50-50 או באותה מידה, סכום המזונות שכל אחד מהילדים חייב משתנה. במצב בו אחד ההורים מרוויח יותר מהשני, או אפילו כאשר המשמורת מתחלקת באופן שווה, על כל הורה לשלם מזונות ילדים. עם זאת, אם לאף אחד מההורים אין משמורת משותפת על שני הילדים וקיים הבדל גדול בהכנסה, בית המשפט יכול לדרוש מההורה או משני ההורים לשלם את המזונות האחרים.

אם אחד ההורים מרוויח משמעותית יותר מהשני או מבלה איתו יותר זמן

זה יכול להיות תיק משמורת משותף. ישנן מספר סיבות מדוע ההורים צריכים להמשיך לפרנס את ילדיהם בהסדר משמורת משותף. מעל לכל, מזונות ילדים מקלים על ההסתגלות לילדים. בפנסילבניה, לעומת זאת, חלוקה שווה של משמורת על ילדים אינה מבטלת את הצורך בתשלום מזונות ילדים. מצד שני, משמורת משותפת על ילדים, המכונה באופן טכני אחריות הורית משותפת על פי החוק בקולורדו, אינה משפיעה על האם הורה זה או אחר חייב לשלם דמי אחזקה חודשיים. למשמורת משפטית ופיזית משותפת אין כל השפעה על תחזוקת הילד באופן אוטומטי.

הסכום שמשלם המשלם עבור מזונות הילד השני

כאמור לעיל, אינו מובנה בתוך ה- CSGW הנוכחי. סכום מזונות הילדים מחושב למשמורת בלעדית ושווה לסכום שיש לילד במשמורת ההורים על פי החוק בקולורדו. זה גם זהה למשמורת משותפת או לזכויות ביקור מורחבות ויגרום ללוח זמנים של 50-50 לפשרה. בנוסף, סכומי המזונות מחושבים לא על בסיס תשלומי המזונות החודשיים של הילד, אלא עם משמורת משותפת או בלעדיה.

Related Posts

דילוג לתוכן