posts.co.il Uncategorized זוגיות גרועה – מה לעשות?

זוגיות גרועה – מה לעשות?


כאשר אנו נמצאים בזוגיות במשך זמן ניכר, אנו נעשים תלויים בבן הזוג וחוששים שאם הוא יסיים את הקשר, תמיד נהיה לבד. אנשים רבים נשארים במערכות יחסים לא בריאות בתקווה שהם יכולים לשנות את בן הזוג שלהם בדרך כלשהי.

אם הקשר נכשל עבורך, ייתכן שתהיה לך הזדמנות לעזוב ולהמשיך הלאה. אם אתה ממשיך להרגיש מותש ומדולדל בזוגיות, זה יכול להיות סימן שצריך לשנות משהו, אומר המטפל בזוגיות, יור-אל קרבלו.

אם אתם במערכת יחסים רעילה, ייתכן שתזהו חלק מהסימנים הללו בעצמכם, בבן הזוג או במערכת היחסים עצמה. אם אתה כל הזמן מרגיש שמשהו לא בסדר אבל סוגר את השיחה לבן הזוג שלך כשאתה מנסה לדבר על זה, אתה עלול להיות במערכת יחסים רעילה.

לא משנה מה הסיבה ליצירת מערכת יחסים גרועה

זה יכול לגרום לך ולבן הזוג שלך לא מרוצים אחד מהשני ללא הרף. אתה יכול להישאר במערכת יחסים גרועה מכל הסיבות הללו או פשוט בגלל שאתה אוהב את בן הזוג שלך. ניתוק מערכת יחסים יכול להיות כואב גם אם זה לא היה לטובתך.

העברת מערכת יחסים קשה דורשת הרבה אנרגיה ורגש

לאחר מערכת היחסים הזו, התפיסה שלך לגבי עצמך השתנתה, ואולי תרצה לדעת מה קרה. זה יכול להיות קשה לשמור מרחק ממישהו שרגיל לכל כך הרבה זמן, אבל זה בדרך כלל הכרחי אם אתה רוצה לסיים את הקשר.

עזיבת בן זוג רעיל עלולה להוביל לפחד ממערכת יחסים חדשה

בניית אמון לאחר מערכת יחסים גרועה יכולה לקחת הרבה עבודה עם שותפים שונים לפני שתמצא מישהו להתחיל איתו ברצינות. ללמוד לסמוך שוב לאחר מערכת יחסים גרועה או שבירה באמון יכול להיות אתגר עבור שני בני הזוג, אבל עם קצת מאמץ, אתה יכול ליצור קשרים מוצלחים חדשים.

באמצעות הקדשת זמן לעצמך

פתיחה לבן זוג חדש והקפדה על סבלנות רבה, תוכל ללמוד כיצד לבנות מחדש אמון ממערכת יחסים גרועה. תהייה פתוחה לגבי אמון תעזור לבן הזוג שלך לעבוד איתך כדי לבנות אמון ובסיס איתן למערכת היחסים שלך, במקום לפעול נגדך. קחו נקודת מבט חיובית, רצינית ואובייקטיבית על מערכת היחסים שלכם, והיו כנים עם עצמכם.

אם ענית בחיוב על כל אחת מהשאלות הללו

שקול לסיים את הקשר או לדבר עם איש מקצוע. אם אתה או בן הזוג שלך לא מוכנים להתחייב, הקשר לא ישתנה ויש לסגור אותו. היו כנים לגבי מעשיכם וחשבו על מה אתם עשויים לעבוד לפני שאתם נכנסים למערכת יחסים חדשה.

כאשר מערכת יחסים הופכת לא אוהבת

עוינת, קמצנית או מסוכנת, אולי תחשוב שקל לעזוב אותה, אבל זה יכול להיות הכי קשה לעזוב אותה – במיוחד כשאנחנו נמצאים בה הרבה זמן – זה גם אחת הסיבות לכך שכל כך קשה לצאת ממערכת יחסים גרועה – מערכות יחסים שאנו יודעים עמוק בפנים הן שגויות אבל עדיין מחזיקות אותנו – מערכות יחסים אפשר להשוות להתמכרות, אבל לפעמים כוחה של ההתמכרות יכול להיות הרסני.

למרות שמערכות יחסים אינן בהכרח אלימות ורעילות

כל מערכות היחסים המתעללות הן רעילות. סימנים למערכת יחסים פוגענית עשויים לכלול אלימות פיזית או מינית, עלבונות, השפלה או איומים. למרות שסימנים מסוימים למערכות יחסים מזיקים ברורים יותר, כגון התעללות פיזית, בגידה חוזרת ונשנית והתנהגות מינית בלתי הולמת, אחרים קשים יותר לזיהוי.

זה יכול לגרום לנרקיסיסט להשתגע או לנסות למנוע מבן הזוג שלו לעזוב

למשל, על ידי מניפולציה או משחק בתפקיד הקורבן. אם מערכת היחסים מפסיקה להיות שמחה ובמקום זאת גורמת לך להרגיש עצוב, כועס, חרדה או "השלמה כאילו ברחת", זה יכול להיות רעיל, אומר גלס. לפעמים, אומר גלאס, מערכות יחסים רעילות הן פשוט תוצאה של זיווג לא מושלם למראה, כמו שני אנשים שזקוקים לשליטה או בחור סרקסטי שיצא עם מישהו עם עור דק.

גלאס מוסיף שמערכות יחסים רעילות מזיקים פסיכולוגית

רגשית ואולי אפילו פיזית לאחד הצדדים המעורבים בכל מערכת יחסים או לשניהם, שכן האנשים המעורבים הם כל הזמן לא נעימים ושוחקים את החיובי. אפילו במערכות יחסים טובות, יכולים להיות התקפי התנהגות קצרים שאנו עשויים לכנות רעילים מצד אחד מבני הזוג או שניהם.

במערכת יחסים רעילה

השיטות המשמשות לשליטה בבן הזוג עשויות להיות ברורות מיד לבת הזוג או לא. בן הזוג שלך עשוי להיות אחראי לפעולות מסוימות, אך חשוב על סוגי האנשים המעורבים בחייך, כולל ההתנהגות שלהם. כשאתה מגלה שאתה רוצה להאשים את בן הזוג שלך בכל בעיות היחסים שלך, נסה לקחת צעד אחורה ולהסתכל על המניעים הפוטנציאליים מאחורי ההתנהגות שלהם, אומר קארבלו.

בכדי לקרוא פרטים נוספים על זוגיות גרועה – מה לעשות? באפשרותך לבקר ב-

Related Posts

היתרונות של שימוש באריזות קרטון למשלוחים לעסק שלךהיתרונות של שימוש באריזות קרטון למשלוחים לעסק שלך

מאמר זה בוחן את היתרונות הרבים של שימוש באריזות קרטון למשלוחים למשלוחים לעסקים, תוך התמקדות בעלות-תועלת, קיימות ורב-גוניות שלה. הקדמה: עידן חדש של שימוש באריזות קרטון למשלוחים למשלוחים  בשנים האחרונות

ניתוח מתיחת פניםניתוח מתיחת פנים

מתיחת פנים – התחדשות פנים מתיחת פנים  היא אחד האזורים הפופולאריים ביותר של ניתוחים פלסטיים בישראל. הליך זה מאפשר לך לשכוח משינויים הקשורים לגיל, תוך מתן נעורים ויופי נצחי. אותם

ביטוח אשראיביטוח אשראי

בסביבה הכלכלית הפכפכה של ימינו, ביטוח אשראי התגלה ככלי מכריע לעסקים. הוא מציע הגנה מפני הסיכון של אי תשלום חובות אשראי מסחריים. פוסט זה בבלוג נועד לספק הבנה מקיפה של

דילוג לתוכן