posts.co.il עסקים ותעשייה התקנת ידית בהלה בדלת

התקנת ידית בהלה בדלת


ידיות בהלה פאניקה היא מכשיר יציאת חירום המותקן על דלתות מסחריות ויציאות חירום בעיר טבריה (למשל דלתות אש) כדי לאפשר יציאה מהירה וקלה. שלוש מהבעיות הנפוצות ביותר עם אביזרי פאניקה בדלתות קשורות לפציעות, התקנה לא נכונה, תחזוקה לקויה והצבת מנעולים משניים לא מתאימים.

הוספת סרגל חרדה לדלת שלך

היא תכונת אבטחה מצוינת מכיוון שהיא עוקפת את המנעול ומאפשרת לך לצאת מיד מדלת חירום. ידית בהלה פאניקה, המכונה גם מוט התרסקות או מוט דחיפה, הוא מנגנון לפתיחת דלת ללא מפתח, פיתול ידיות או פעולות פתיחה אחרות. סוגים אחרים של דלתות עם כפתורים מסובכים או כאלו המתנדנדים פנימה הרבה יותר קשים לטיפול במקרה חירום (כפות ידיים מיוזעות, מוח לא תקין, אדרנלין ופחד), ולכן יש פסי בהלה להחליפם.

רוב הבניינים המסחריים דורשים לפחות שתי דלתות בריחה המצוידות בידיות בהלה

כדי לייעד נתיב מילוט העומד בתקנות הבטיחות. דלתות פאניקה נועדו לספק יציאה השונה ממערכת הנעילה. ניתן להתקין אביזרי פאניקה על דלתות אש, אך אביזרי פאניקה דורשים חומרה מאושרת לבטיחות בתנאי אש.

ניתן להשתמש במכשירי נעילה אחרים

לרבות שרשראות ומנעולים, ליציאה מדלת ללא חומרת בהלה. החובה אמנם חלה על כל הדלתות עם מנעולים וברגים, אך היא אינה חלה על דלתות עם מנעולי הזזה / משיכה או ברגים. למעט כמה יוצאים מן הכלל, אם דלת היא חלק מאמצעי בריחה מבניין או אזור שמגיע למספר הדיירים שניתן לשאת דרך המנעול או הבריח של הדלת, הרי שהדלת חייבת להיות בעלת אביזרי בהלה.

אם מותקן פס בהלה בחלק הפנימי של הדלת

הוא מאבטח את הדלת מבחוץ ומונע מבקרים לא רצויים להיכנס. אם עם זאת היא מותקנת ליד יציאת חירום (במילים אחרות, דלת הפועלת כיציאה ולא כנקודת כניסה), ברצונך להתקין את סרגל הבהלה על הדלת שאליה ברצונך להיכנס. בין אם אתה צריך יציאת חירום עם פאניקה או לא, מוטות בהלה על דלת חייבים לעמוד בדרישות מסוימות.

שני ברגים מוגמרים זמינים שניתן להשתמש בהם לאבטחת הדלת לשני הכיוונים

סוגים אחרים של נעילה כוללים מנעולים למות, מוטות אנכיים וכבלים אנכיים. מערכות מסוימות משתמשות בדלת אחת בצד אחד ובדלת השנייה עם מנעול מתקן או מכשיר יציאה לנעילת הדלת הראשונה.
למידע מורחב אודות התקנת ידית בהלה בדלת ניתן לבדוק כאן: eyalock.co.il

הכינו חור פנים בגודל 2 1 /8 אינץ 'לדלת באמצעות לוחית הרכבה וברגים לחיבור מחדש

כדי להצמיד את העמוד התחתון לבית המנעול הקדמי. יש להזמין מנעולן מוסמך מטבריה שים את המנעול בצד הקדמי על הדלת שלך והנח את האנטנה והכוח. כבל דרך החור באמצע שני העמודים העליונים. הכנס את ציר האביב והכנס את הדלת שלך לרכזת הנעילה הקדמית.

חבר את שפת מכשיר הפריקה על ידי הרכבת פגיעת סופיט במוצב הדלת

מסגרת. אם מחובר קרוב יותר לדלת, מכשיר הבהלה אומר שכאשר הדלת סגורה, הבורג יכול להינעל על השפה. ניתן לנעול דלתות המצוידות באביזרי פאניקה באמצעות מחסום מכני או שרשרת, אך לא ניתן לפתוח אותן. עם אביזרי בהלה.

יישום כזה מגיע מחומרת יציאת האש

שם רצוי חומרת בהלה לדלת אש. במקרה זה נעזרים במנעולנים מהצפון ובטבריה, חומרת הבהלה לא רק מאבטחת את הדלת, אלא גם מגינה מפני עשן, אש ו תנאים שליליים אחרים שחוצים פתח מסדרון להגנה. בחלקם במקרים, ניתן לסובב את הדלת לכיוון היציאה, כך ששביל היציאה יוביל ישירות ליציאה.

מכשיר פאניקה פועל כמכשיר יציאה חד כיווני המאפשר כניסה מחודשת באמצעות מגוון רכיבי חומרה בכדי לספק גישה על ידי קילוף מצידי הדלת

מכשיר יציאת חישוקים הוא סוג חומרת הבהלה הנפוץ ביותר המשמש לדלת אחת. ניתן להתקין מכשיר בהלה יחד עם דלת אש מיוחדת או רכיב חומרה אחר כדי לנסות לעצור או לחלק את השריפה.

סרגלי פאניקה הם פיסת תשתית אבטחה פיזית המותקנת על דלת

כדי לעזור לך לצאת מהבית בבטחה בשעת חירום. החומרה מיועדת להתקנה בצד המאובטח של דלת הנפתחת כלפי חוץ כדי לאפשר יציאה קלה בתנועה אחת בעת פתיחת הדלת, וכדי לספק אבטחה מפני פריצות בבתי העסק בטבריה. אם מותקנת ידיות בהלה על דלת צירים, היא משמשת כאשר עומס התושבים מחייב את הדלת להתנדנד לעבר היציאה.

עלות החלפת שקע המוט האנכי לאחר ההתקנה על ידי מנעולן מורשה מטבריה יכולה לנוע בין 800 $ ל -4,100 $

בהתאם לחלקים הנדרשים ובהתחשב בחומרה שבחוץ הדלת. אם אתה רוצה לחבר את הידית למנעול דלת חיצוני, התהליך יכול להיות מסובך יותר. הדרך הבטוחה והפופולרית ביותר להתקין מכשיר יציאת חישוק על דלתות כפולות היא התקנת עמודים על הדלתות.

מנגנון היציאה

המכונה גם סרגל בהלה או מוט התרסקות, הוא חומרה הניתנת להתקנה בצד המאובטח של דלת שניתן לפתוח אותה רק מבפנים. ניתן להתקין ולחבר מערכות חומרה רבות של פאניקה למערכת אבטחה עצמאית או אזעקת אש שכבר יש לך. צפה בסרטון למטה כדי לראות כיצד להתקין סרגל יציאה מבהלה מתחילתו ועד סופו.

חלק ממנעולי הדלת תואמים למנעולי פאניקה

 

אך יש להם דרישות נעילה מיוחדות וייתכן שהם לא יפעלו כראוי או נכשלים באבטחת המנעול כאשר הפסקת חשמל מונעת ממך לפתוח את הדלת. בחלק מהדלתות יש חיישן מגע, שהוא מעט חומרה שאתה מתקין על הדלת או על מסגרת הדלת שלך כדי לתת לך הודעה בכל פעם שאתה פותח אותה.

Related Posts

ע עציםע עצים

מבוא: מהם היתרונות וההשלכות של כיסוי עצים? עצים הם אחד החלקים החשובים ביותר בסביבה שלנו. הם מספקים צל ומחסה, עוזרים לנקות את האוויר, ואפילו יכולים לעזור להפחית את השפעות ההתחממות

דילוג לתוכן