posts.co.il עסקים ותעשייה מה העמדה החוקית כלפי קנאביס בישראל

מה העמדה החוקית כלפי קנאביס בישראל


לישראל יש כמה ממרכזי מחקר הקנאביס המתקדמים בעולם ויש לה היסטוריה מבוססת היטב של השימוש החוקי בקנאביס למטרות רפואיות. אם זו הסיבה שלך לביקור בישראל, נחתת בארץ הקנבינואידים. ישראל צועדת בדרך של חופש קנאביס, ושימוש רפואי נמצא בתיק.

הקנאביס חוקי בישראל לצרכים רפואיים מאז 1996

אז אומצה תוכנית מקיפה מקיפה בשנת 2011. מריחואנה רפואית אושרה בשנת 1973 לשימוש ללא מרשם, השנה שבה ישראל אישרה ייצוא של מריחואנה רפואית. , פתיחת שוק גלובלי ליצרנים ישראלים. עד כה, קנאביס רפואי זמין רק בישראל עם היתרים שניתנו על ידי המדינה.

ההיתר הראשון לקנאביס רפואי ניתן בישראל בשנת 1990

מה שהופך אותו לאחד המדינות הראשונות שהפכו את חוקי כל סוגי הקנאביס למטרות רפואיות. תהליך הייצוא של מריחואנה רפואית היה ארוך ומייגע לאורך השנים, אך לאחר אישורו, ישראל תהיה אחת המדינות הבודדות המאפשרות ייצוא של קנאביס רפואי, כאשר ארצות הברית לא רחוקה מאחור. בניגוד לקליפורניה, שפורחת במריחואנה רפואית ובדרך ללגליזציה לשימוש פנאי, ישראל מאפשרת ייצור למטרות פרמקולוגיות בלבד.

המדינה רואה בייצור החוקי של קנאביס רפואי את התעשייה הגדולה הבאה שלה ומקווה לנצל שוק עולמי שארגוני מחקר מעריכים בכ -1.7 מיליארד דולר בשנה

והוא צומח. מספר גורמים גורמים לישראל להימצא היטב כדי לנצל את ההבטחה הרפואית של קנאביס. ישראל כבר מובילה במחקר IT בקנאביס ובשוק המתעורר.

ישראל בכללותה ובמיוחד ICAN בפרט

הייתה בחזית המחקר והחדשנות של קנאביס. אחד מחוקרי הקנאביס המשמעותיים ביותר הוא ד"ר רפאל מכולם שזיהה יחד עם הצוות שלו THC וחומרים פעילים אחרים בקנאביס לפני יותר מעשור. כיום ישראל ממשיכה במחקר ובונה על השוק המשפטי שלה.

אם ייושם לגליזציה בהתאם ללוח הזמנים שהתוכניות הממשלתיות

והלוגיסטיקה של רגולציה, רישוי והפצה כנראה תיקח שנה או שנתיים, אני חושב שהקנאביס הרפואי יישאר בפוקוס לפחות ב -18 הקרובות -24 חודשים. לדברי תומכי קנאביס וסוחרים מקצועיים יש כבר זירת מריחואנה משפטית משגשגת בישראל. למרות שעומדים על הפרק שינויי מדיניות שעלולים לשבש את מודל ההפצה הנוכחי של קנאביס רפואי, לא סביר שיש להם השפעה על מעמדו החוקי של הקנאביס במדינה.

בישראל אסור להחזיק או להשתמש בסמים מסוכנים

כולל קנאביס. בארצות הברית הקנאביס הוא הצמח הלאומי של המדינה, כלומר ארה"ב מניחה כי לגליזציה בארה"ב תתקיים ושהיא תהיה בחינם, רחבה וכוללת ספרים: יש כבר שימוש קנאביס חוקי למבוגרים בהולנד. כמו גם בכמה מדינות בארה"ב כמו קולורדו וקליפורניה, אך על פי ממשלת ארה"ב נקודת המפנה האמיתית תהיה קנאביס חוקי מבית גידול, אשר לא תתאפשר במסגרת טיוטת הלגליזציה הנוכחית. בכל הנוגע למכירה או הפצה של קנאביס, החוקים הישראלים ברורים מאוד.

מטיילים מארצות הברית ומבקשי ויזה לישראל צריכים להקפיד על חוקים פדרליים

לא פדרליים בארה"ב בנוגע לפנייתם לשימוש במריחואנה, כגון האם זה חוקי על פי חוקי המדינה. כל עוד אין שינוי בחוק הפדרלי של ארה"ב, אזרחים שאינם אמריקאים המבקשים או רוצים לקבל אשרת ארה"ב אינם צריכים להשתמש בקנאביס או לעבוד בתעשיית הקנאביס עד שהקנאביס יהפוך לחוקי בישראל.

למטופלים מוסמכים המחזיקים בקנאביס בכמויות החורגות מהנחיות המדינה (למשל 24 גרם של מריחואנה שמישה

24 צמחים, 18 בוגרים ו -6 בוגרים) כבר אין להם את ההזדמנות ליישם צורך רפואי בבית המשפט. חולים שאינם נרשמים למדינה ומחזיקים בכמויות של קנאביס רפואי העומדות בחוקי המדינה ישמרו על היכולת לפתח הגנות חיוביות, אך החוק יגדיר מחדש את "הצמח הבשל" ויכלול כל צמח קנאביס בגודל ובקוטר של יותר מ -12 סנטימטרים. , וכן להקים מרשם ממלכתי המורשה לייצור קנאביס רפואי לחולים מוסמכים.

שימוש פנאי בקנאביס רפואי עדיין בלתי חוקי

אך המחלקה לבטיחות הציבור הפסיקה את השימוש בפנאי של התרופה בשנת 2017 וקבעה קנסות וטיפולים לעבריינים ראשונים בהליכים פליליים. בשנת 2019, עבריינים שמשתמשים או מחזיקים בקנאביס לשימוש אישי יכולים לקבל עונש של 20 שנות מאסר וקנס של עד 5,650,000 שקלים ישראליים (כ -1.5 מיליון דולר) שניתן לצמצם לשלוש שנות מאסר ו / או קנס של עד ל 226,000 $ (IL: 58,789 $). הרפורמות אינן חלות על חיילים או קטינים בעלי רישום פלילי.

בשנת 2019 הציגה ממשלת ישראל חוק חדש המאפשר ייצוא של קנאביס רפואי

היבואנית הגדולה ביותר של ישראל של מוצרי קנאביס המיוצרים מחוץ למדינה, במיוחד קנאביס באיכות נמוכה המיוצרת לשווקים משפטיים בצפון אמריקה ובאירופה, פורחת בשוק הקנאביס הבלתי חוקי בישראל, בעוד שישראל העמיסה על תעשיית הקנאביס החוקית שלה בבידור.

לעוד מידע אודות נתי דוידי יש לבדוק ב- alternativilm.com

Related Posts

ע עציםע עצים

מבוא: מהם היתרונות וההשלכות של כיסוי עצים? עצים הם אחד החלקים החשובים ביותר בסביבה שלנו. הם מספקים צל ומחסה, עוזרים לנקות את האוויר, ואפילו יכולים לעזור להפחית את השפעות ההתחממות

דילוג לתוכן