posts.co.il מחשבים ואלקטרוניקה כל מה שלא ידעת על שירותי מחשוב לעסקים

כל מה שלא ידעת על שירותי מחשוב לעסקים


ספקי שירותי ענן הופכים את משאבי המחשוב כגון יישומי SaaS, מכונות וירטואליות (VMs) בודדות (חומרת מחשוב מתכת חשופה) ופלטפורמות פיתוח תשתיות מלאות לזמינות לשימוש באינטרנט הציבורי כמעין מחשוב ענן. עסקים המפעילים עומסי עבודה קריטיים למשימה ויישומים רגישים באתר או בעננים פרטיים יכולים להשתמש בשירותי ענן ציבוריים כדי להתמודד עם ניצול וביקוש שיא. אם חברה חולקת את משאבי המחשוב שלה עם חברות, יחידים וממשלות אחרות שמשתמשות באותם שירותי ענן, היא תוכל להסתגל בעלות נמוכה יותר לשינויים ושיבושים בשוק מאשר אם הייתה משתמשת במערכות פרטיות משלה.
על מנת לשמוע עוד פרטים נוספים אודות שירותי מחשוב לעסקים נא לבדוק ב- activate.co.il

מחשוב ענן

הוא הגישה לפי דרישה למשאבי מחשוב אינטרנט-שרתי יישומים, שרתים פיזיים, שרתים וירטואליים, מאגרי נתונים, כלי פיתוח וקיבולת רשת-המתארחים במרכזי נתונים מרוחקים המנוהלים על ידי ספק שירותי ענן (CSP). . שירותי מחשוב ענן יכולים לנוע בין שירותי אחסון נתונים לתוכניות פונקציונאליות כולל תוכנת הנהלת חשבונות וכלים לשירות לקוחות וכלה במארחי שולחן עבודה מרוחק. במקום להחזיק בתשתית נתונים ומרכזי נתונים משלהם, חברות יכולות לשכור מספקי שירותי ענן גישה ליישומים ואחסון.

אחד היתרונות בשימוש בשירותי מחשוב ענן

הוא שחברות יכולות להימנע מעלויות מראש ומורכבות של בעלות ותחזוקה של תשתיות ה- IT שלהן ולשלם עבור מה שהן משתמשות בהן וכיצד הן משתמשות בה. ספקי השירותים הללו, בתורם, נהנים מכלכלת קנה מידה משמעותית על ידי מתן שירותים אלה למגוון רחב של לקוחות. לא מוגבל בעלויות קבועות או בתוכניות חיוב רבות מבוססות שירות, אפשר להשתמש בענן כמחשוב המרכזי של הארגון שלך.

עצות לגבי ציוד חדש וחיסכון בעלויות מבוטלות כאשר אתה פונה לספק ענן

אינך מחויב בגין חומרה ותוכנה חדשים התומכים בתשתית כולה. במקום זאת, אתה משלם לאיש IT כדי להגדיר את המחשבים שלך ולהראות לך כיצד להשתמש בהם. בנוסף להוזלת עלויות, ספק שירותי הענן משלם גם על ניהול ותחזוקה של מערכות המחשב שלה כולל חומרה, תוכנה ויישומים. הספקים מנהלים חברות חיצוניות המתמחות בשירותי ענן למגוון לקוחות. מערכות ענן ציבורי הן אידיאליות לארגונים שרוצים יותר גמישות, חסכוניות וטכנולוגיה עדכנית.

מחשוב ענן מאחסן ומאבטח נתונים עסקיים

מפעיל יישומי תוכנה ומייעל את אופן שיתוף המידע. חברות היום אוספות כמויות עצומות של נתונים ברשת, וספקי ענן מספקים את החומרה והאלגוריתמים המסייעים לחברות לנצל את הנתונים הללו. תוכנה כשירות (SaaS) היא קטגוריית היישומים השלישית – קבוצת יישומים הנמצאים בענן ולא בכונן הקשיח של משתמש במרכז נתונים.

עם הופעת האינטרנט בפס רחב

מחשוב ענן אפשר לרבים מבתי העסק של ימינו לענות על צרכיהם של שרתים מרוחקים ולא של מכשירים קנייניים. במקום להשתמש במחשבים ובשרתים משלך לאחסון הודעות דוא"ל וגיבויים ליליים של החברה שלך, שירותי ענן מציעים דרך להעביר תכונות אלה לשרתים ייעודיים במרכז הנתונים של חברת מחשוב ענן. שרתים אלה מבוססי ענן מאפשרים לך לבצע את אותן פונקציות כמו שרתים פנימיים כולל אחסון נתונים ומסירה, אירוח אפליקציות, דוא"ל, אחסון אתרים ושירותי אבטחה. מחשוב נטול שרת, המכונה גם מחשוב ענן ללא שרת, הוא מודל המעביר משימות לניהול תשתיות backend כגון פריסה, קנה מידה, תכנון ותיקון לספקי ענן, ומאפשר למפתחים להתמקד בקידוד ההיגיון העסקי הספציפי. מהיישומים שלהם. ספקי שירותי מחשוב ענן לרוב יעילים יותר ממכשירי IT, ומרכזי נתונים נבנים לרוב לשימוש בחשמל מתחדש. הניסיון של חברות כמו 3M Global Contractor, Balfour Beatty וחברת הייעוץ CSC מראה כי מחשוב ענן מספק יתרונות משמעותיים, כגון פרודוקטיביות טובה יותר, שיתוף פעולה קל יותר ויכולת לחלץ נתונים לתובנות בעלות קיבולת גבוהה יותר ללא השקעות הון גדולות.

יותר מ -92% מהחברות משתמשות בשירותים המחוברים ופועלים בענן

כך שהמגמה לעבר מחשוב מבוסס ענן תימשך. אם אתה עדיין לא משתמש באחד מהשירותים האלה, ייתכן שאתה תוהה מה היתרונות של העברת משימות המחשוב שלך לענן. בעוד שהיתרונות המדויקים משתנים בהתאם לסוג שירות הענן המשמש, השימוש בשירותי ענן פירושו שחברות אינן צריכות לרכוש ולתחזק את תשתית המחשוב שלהן.

מחשוב ענן נוטה להעביר הוצאות מהוצאות הון (CAPEX) להוצאות תפעול (OPEX)

שכן חברות רוכשות שירותי מחשוב בצורה של שרתים פיזיים. מחירי מחשוב ענן יכולים לעלות לחברות עד סנט ליחידת שירות אם לא יכפילו זאת בחודשים או שנים. אם ארגון זקוק לגישה בכל מקום לנתונים וליישומים המאוחסנים במבנה ענן, זו יכולה להיות בעיה.

במחשוב ענן

לעומת זאת, חברות משכירות את הנכסים הדיגיטליים שלהן לעובדיהן ואינן צריכות לדעת היכן ממוקמים מחשבים, מרכזי נתונים, אפליקציות ומאגרי מידע עבור עובדיהן. שירותים מבוססי ענן מאפשרים לארגונים לשחזר נתונים במקרי חירום כגון אסונות טבע או הפסקות חשמל. הפרעות בשירות ופגיעות בחברות מחשוב ענן היו חדשות גדולות בשנת 2011, כאשר אירועים אצל ספקית האחסון דרופבוקס ובמשווק הדוא"ל אפסילון נרשמו בתדירות הגבוהה ביותר.

המציאות

היא ששירותי מחשוב ענן מספקים לך את היכולת לעקוב אחר הנתונים שלך ומי משתמש בהם. בדוק את השירותים שאתה בודק, שאל לגבי פרוטוקולי האבטחה שלהם, הכשיר את העובדים שלך להשתמש בפתרונות ענן ופעל לפי שיטות מומלצות כדי להבטיח שהנתונים שלך מוגנים מפני משתמשים לא מורשים. הם מספקים פלטפורמה או שירות לחברות ואנשים פרטיים לאחסון הנתונים שלהם.

כדי לראות עוד מידע על כל מה שלא ידעת על שירותי מחשוב לעסקים ופתרונות מחשוב לעסקים עליך לבקר ב- activate.co.il

Related Posts

דילוג לתוכן